Administracja Wydziału

KIEROWNIK ADMINISTRACYJNY

mgr inż. Beata Czajka

Gmach Główny, pok. 37
tel. 22 234 1364
e-mail: beata.czajka@pw.edu.pl

Odpowiedzialna za:
• koordynację pracy jednostek administracji wydziałowej oraz nadzór organizacyjny nad jednostkami, w tym nad racjonalnym wykorzystaniem ich potencjału kadrowego;
• zapewnienie obiegu informacji i dokumentacji pomiędzy wydziałowymi jednostkami organizacyjnymi;
• prowadzenie wymaganej sprawozdawczości.

Główne zadania:
• działania mające na celu należyte i racjonalne wykorzystanie majątku;
• nadzór nad realizacją procesów zakupowych oraz współudział w procedowaniu zamówień publicznych;
• nadzór nad mieniem i dostępem do pomieszczeń oraz nad sprawami dotyczącymi wynajmów pomieszczeń WGiK;
• nadzór nad sprawami związanymi z umowami zewnętrznymi;
• nadzór nad zapewnieniem porządku i bezpieczeństwa na terenie WGiK.
Główny specjalista ds. Administracji Personalnej

mgr Iwona Kępa
pracownik obsługujący sprawy osobowe pracowników (POSOP)

Gmach Główny, pok. 37
tel. 22 234 1449
e-mail: iwona.kepa@pw.edu.pl

Odpowiedzialna za:
• kompleksowe prowadzenie spraw pracowniczych;
• prawidłowy przebieg procesów związanych z zatrudnianiem, trwaniem i rozwiązaniem stosunku pracy pracowników WGiK oraz sporządzanie dokumentów w tym zakresie.

Główne zadania:
• nadzór nad i udział w procesie nawiązywania, przebiegu (w tym postępowania awansowe) oraz rozwiązywania stosunków pracy;
• udzielanie informacji pracownikom w zakresie spraw pracowniczych (w tym prawa pracy i spraw socjalnych);
• nadzór nad ewidencją czasu pracy oraz ewidencją nieobecności pracowników WGiK (urlopów i zwolnień lekarskich) oraz wystawianie skierowań na badania lekarskie pracowników WGiK;
• redagowanie BIP PW w części dotyczącej WGiK.
Główny specjalista ds. Organizacyjnych

mgr inż. Katarzyna Szulczewska

Gmach Główny, pok. 303
tel. 22 234 5109
e-mail: katarzyna.szulczewska@pw.edu.pl

Odpowiedzialna za:
• planowanie, koordynacja terminów, organizacja oraz obsługa posiedzeń Rady Wydziału, kolegium dziekańskiego oraz uroczystości wydziałowych;
• koordynacja procedowania projektów umów i porozumień;
• koordynacja obsługi systemu POL-on i EZD.

Główne zadania:
• prowadzenie spraw administracyjnych związanych z przygotowywaniem decyzji i zarządzeń dziekana;
• koordynowanie procesu składania wniosków oraz prowadzenie ewidencji przyznanych odznaczeń, medali, wyróżnień i nagród Rektora dla nauczycieli akademickich;
• bieżąca współpraca z Działem Logistyki i Zakupów w zakresie realizacji centralnych zamówień publicznych, w tym koordynowanie i monitorowanie zapotrzebowania na asortyment objęty przetargami centralnymi;
• aktualizacja treści publikowanych w BIP PW w części dotyczącej RND;
• dopisywanie osób do upoważnień na klucze.
 DZIAŁ ADMINISTRACYJNY

Beata Stanula
sekretariat

Gmach Główny, pok. 301
tel. 22 234 7223
e-mail:  sekretariat.gik@pw.edu.pl
             beata.stanula@pw.edu.pl

Odpowiedzialna za:
• prawidłowe funkcjonowanie sekretariatu Dziekana;
• ewidencję korespondencji;
• efektywną komunikację z jednostkami wydziałowymi;

Główne zadania:
• obsługa administracyjna Dziekana i kierowników Zakładów;
• obsługa punktu kancelaryjnego EZD;
• współpraca w rozliczaniu zajęć dydaktycznych pracowników Zakładów;
• składanie wniosków o wykonanie pieczątek służbowych, występowanie o pozwolenie na wjazd na teren PW;
• rezerwacja sal 305a oraz 246.

mgr inż. Agnieszka Postek
zamówienia publiczne

Gmach Główny, ok. 301
tel. 22 234 1366
e-mail:  agnieszka.postek@pw.edu.pl
            zp.gik@pw.edu.pl

Odpowiedzialna za:
• prawidłową realizację procesów zakupowych na Wydziale;

Główne zadania:
• przygotowywanie / nadzorowanie dokumentacji przetargowej w zakresie kompetencji zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym regulacjami wewnętrznymi PW oraz członkostwo w komisjach przetargowych;
• realizacja planowanych i nieplanowanych postępowań zakupowych zgodnie z ustawą pzp oraz regulaminem wewnętrznym;
• obsługa skrzynki e-puap;
• wsparcie bieżącej obsługi sekretariatu Dziekana.

mgr Anna Strusińska
sprawy naukowe, sekretariat RND ILGiT
pracuje codziennie w godzinach 8-14

Gmach Główny, pok. 302
tel. 22 234 5968
e-mail:  anna.strusinska@pw.edu.pl
            ilgt.rnd@pw.edu.pl

Odpowiedzialna za:
• obsługę administracyjną działalności naukowej prowadzonej na Wydziale;
• prawidłowy obieg dokumentów i kompletność dokumentacji w postępowaniach o nadanie stopni naukowych.

Główne zadania:
• prowadzenie sekretariatu Rady Naukowej Dyscypliny Inżynieria Lądowa, Geodezja i Transport;
• wprowadzanie danych do Bazy Wiedzy PW;
• wprowadzanie i edycja danych w systemie POL-on;
• sporządzanie planu wydawniczego dla Oficyny Wydawniczej PW;
• prowadzenie dokumentacji postępowań doktorskich i habilitacyjnych w zakresie kompetencji Wydziału.

mgr Małgorzata Szymczak
sprawy naukowe, sekretariat RND ILGiT
pracuje codziennie w godzinach 8-15

Gmach Główny, pok. 302
tel. 22 234 1578
e-mail:  malgorzata.szymczak@pw.edu.pl
             ilgt.rnd@pw.edu.pl

Odpowiedzialna za:
• prowadzenie sekretariatu Rady Naukowej Dyscypliny Inżynieria Lądowa, Geodezja i Transport;
• obsługę administracyjną działalności naukowej prowadzonej na Wydziale.

Główne zadania:
• wsparcie w obsłudze działalności naukowej prowadzonej na Wydziale;
• współpraca ze Szkołą Doktorską PW w zakresie spraw dot. doktorantów realizujących badania na Wydziale;
• obsługa spraw związanych ze współpracą z otoczeniem społeczno-gospodarczym;
• współudział w sprawozdawczości z zakresu współpracy z otoczeniem społeczno-gospodarczym i działalności wdrożeniowej.

mgr Monika Baranowska
Lokalny Ośrodek Projektowy „Synergia”
nie pracuje w środy

Gmach Główny, pok. 302A
tel. 22 234 1367
e-mail:  monika.baranowska@pw.edu.pl
            lop.synergia@pw.edu.pl
            granty.ilgt@pw.edu.pl   

Odpowiedzialna za:
• prawidłowość i terminowość dokumentacji na etapie wnioskowania i realizacji obsługiwanych projektów;
• wsparcie nauczycieli akademickich w poszukiwaniu źródła finansowania/ właściwego konkursu na projekty.

Główne zadania:
• kompletowanie dokumentacji do wniosku, umowy o dofinansowanie wraz z załącznikami;
• wsparcie w kontaktach z administracją obsługi projektu (BSO, BOP, CINN, Kwestura);
• występowanie o upoważnienia i pełnomocnictwa Rektora w zakresie realizowanych projektów;
• obsługa systemu monitorowania realizacji projektów;
• publikowanie informacji o konkursach w kanałach informacyjnych na MS Teams (WGIK, LOP Synergia);
• wsparcie przy zamówieniach publicznych, kwalifikowalności wydatków w projekcie;
• wsparcie przy zatrudnianiu pracowników do realizacji projektów;
• obsługa grantów RND ILGiT.

mgr Karolina Pietrzak-Pyra
Lokalny Ośrodek Projektowy „Synergia”,
pełnomocnik ds. funduszy strukturalnych
pracuje codziennie w godzinach 7.30-15.30

Gmach Główny, pok. 302A
tel. 22 234 7245
e-mail: karolina.pietrzak@pw.edu.pl
           lop.synergia@pw.edu.pl
           granty.ilgt@pw.edu.pl

Odpowiedzialna za:
• wsparcie nauczycieli akademickich w poszukiwaniu źródła finansowania/ właściwego konkursu na projekty;
• prawidłowość i terminowość dokumentacji na etapie wnioskowania i realizacji obsługiwanych projektów.

Główne zadania:
• kompletowanie dokumentacji do wniosku, umowy o dofinansowanie wraz z załącznikami;
• wsparcie w kontaktach z administracją obsługi projektu (BSO, BOP, CINN, Kwestura);
• występowanie o upoważnienia i pełnomocnictwa Rektora w zakresie realizowanych projektów;
• obsługa systemu monitorowania realizacji projektów;
• publikowanie informacji o konkursach w kanałach informacyjnych na MS Teams (WGIK, LOP Synergia);
• wsparcie przy zamówieniach publicznych, kwalifikowalności wydatków w projekcie;
• wsparcie przy zatrudnianiu pracowników do realizacji projektów;
• obsługa grantów RND ILGiT.
 DZIAŁ FINANSOWO-EKONOMICZNY

mgr Sara Michna
kierownik działu finansowo-ekonomicznego
zastępca kierownika administracyjnego ds. finansowych
pełnomocnik Kwestora
pracuje w godzinach 7-15

Gmach Główny, pok. 307
tel. 22 234 5834
e-mail: sara.michna@pw.edu.pl

Odpowiedzialna za:
• gospodarkę finansową Wydziału.

Główne zadania:
• wykonywanie czynności administracyjnych związanych z gospodarką finansową;
• planowanie i nadzór nad realizacją budżetu i planu rzeczowo-finansowego;
• zapewnienie obiegu informacji i dokumentacji w zakresie gospodarki finansowej;
• działania na rzecz zapewnienia dyscypliny finansowej.

inż. Aneta Mańkowska
specjalista ds. finansowych

Gmach Główny, pok. 307
tel. 22 234 1457
e-mail: aneta.mankowska@pw.edu.pl

 DZIAŁ TECHNICZNY 

Tomasz Olszewski
kierownik działu technicznego

Gmach Główny, pok. 303
e-mail: tomasz.olszewski3@pw.edu.pl

Odpowiedzialny za:
• bieżący nadzór nad stanem technicznym nieruchomości wydziału oraz sprawnością infrastruktury technicznej pomieszczeń.

Główne zadania:
• przyjmowanie zgłoszeń dotyczących napraw i usług oraz przekazywanie ich poszczególnym odpowiednim służbom PW;
• nadzór prac technicznych związanych z nieruchomościami znajdującymi się w dyspozycji wydziału;
• obsługa techniczna wydarzeń na terenie Centrum Analiz Geoprzestrzennych i Satelitarnych w Józefosławiu;
• wsparcie techniczne w przygotowaniu konferencji, wystaw i stoisk organizowanych przez Wydział.

inż. Krzysztof Gałajda
instrumentarium geodezyjne
pełnomocnik ds. BHP

Gmach Główny, pok. 17
tel. 22 234 7817
e-mail: krzysztof.galajda@pw.edu.pl

Odpowiedzialny za:
• prowadzenie magazynu sprzętu i innych środków niezbędnych dla funkcjonowania wydziału;
• nadzór nad inwentarzem środków trwałych Wydziału we współpracy z działem finansowo-ekonomicznym.

Główne zadania:
• wypożyczanie sprzętu;
• serwisowanie instrumentów geodezyjnych u odpowiednich partnerów;
• współpraca z firmami kurierskimi oraz dostawcami usług;
• wykonywanie prac związanych z przemieszczaniem sprzętu i wyposażenia.

Jakub Szudrowicz
informatyk

Gmach Główny, pok. 303
e-mail: jakub.szudrowicz@pw.edu.pl

Odpowiedzialny za:
• kompleksową obsługę teleinformatyczną i wsparcie teleinformatyczne pracowników i studentów.

Główne zadania:
• zapewnienie bieżącego serwisu sprzętu komputerowego i sieciowego użytkowanego przez Wydział w ścisłej współpracy z Centrum Informatyzacji PW;
• wsparcie informatyczne w przygotowaniu konferencji, wystaw i stoisk organizowanych przez Wydział;
• prowadzenie wydziałowego katalogu sprzętu i oprogramowania z przypisaniem do użytkowników;
• analiza potrzeb Wydziału w zakresie wyposażenia w sprzęt teleinformatyczny, systemy teleinformatyczne, oprogramowanie oraz urządzenia biurowe.